Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Árukereső.hu

CSOMAGAJÁNLAT



TOP GYÁRTÓK
























Együttműködő partnereink
tájékoztatás
Az étrend-kiegészítő termékek
fogyasztása nem helyettesíti a
kiegyensúlyozott, változatos
étrendet és az egészséges
életmódot! Várandós, szoptató
kismamák, egészségügyi
problémáktól szenvedők szedés
előtt kérjék ki orvosuk tanácsát! 
Az ajánlott napi mennyiségeket
ne lépjék túl és ezeket a
termékeket gyermekek elől
gondosan elzárva tartsák!

GY.I.K.

 

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.

 
Hogy tudok rendelni?
Megrendelésed a webáruházban adható le, telefonon sajnos nem tudjuk azt elfogadni. 

Meddig és hogy tudnom a rendelésem módosítani?
A rendelés feldolgozása alatt bármikor munkanapokon 10:00 és 17:00 óra között. A feladott megrendeléseket utólag a feladás napjáig még módosítani tudjuk. A leadott megrendelések 2-4 munkanapon belül érkeznek meg hozzád.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak eladni?
Nem, már regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, rendelésed véglegesítésekor elég csak az értesítési, valamint szállítási adataidat megadnod a részünkre. 

Mikor vannak nyitva?
Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon. A nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak a következő munkanap tudjuk figyelembe venni és válaszolni azokra.
 
Ha azt látom,  hogy a terméknél ott van a "Raktáron" felirat, akkor a termék van készleten?
Igen, akkor a termék megtalálható a gyártói partnerünk készletében és rendelhető státuszban van a kért termék. 
 
Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor azt azonnal a rendelés után 1 nappal meg is kapom?
Nem, mert webáruházunk saját termék készlettel nem rendelkezik, így minden esetben a leadott megrendelések után hozatjuk be a kívánt termékeket a részedre, ezért kell a 2-4 munkanap a részünkről, hogy eljusson hozzád a megrendelésed.
 
Ha azt látom a terméknél, hogy "Rendelésre", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?
A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, de az esetleges késésekről mindig a rendelésed leadásának a napján tájékoztatunk Téged. 
 
Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?
Igen, bár ez a rendelésed módjától és összegétől is változhat. A futárszolgálat és a GLS CsomagPontos szállítás költségeit a „Szállítás és fizetés” menüpontban találod.

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?
A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben! Ha bármi hiányzik a csomagból, mielőbb keresd fel ügyfélszolgálatunkat. 
 
Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?
A futárszolgálat esetében utánvétes fizetési módnál a futároknál csak készpénzben tudsz fizetni a termék(ek) átvételekor, de ha nem szeretnél az átvételkor ezzel törődni választhatod az előreutalásos fizetési módot is (ami egyébként igaz a GLS CsomagPontos feladásokra is!), hiszen munkatársaink csakis akkor küldenek számlát a részedre az utaláshoz, ha már megbizonyosodtak róla, hogy a rendelésed gyors teljesítésének semmilyen akadálya sincsen. Ha GLS CsomagPontra történik a szállítás, ott az átvételkor készpénzben és bankkártyával is fizethetsz.
 
Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
Rendszerünk e-mailes értesítőket küld a rendelés során a megadott e-mail címedre a rendelésed állapotáról.

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?
Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel, nyitvatartási időben, azaz 10-17 óra között. 1 napon belül minden megkeresést igyekszünk teljesíteni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük!
 
A GLS CsomagPonton meddig vehetem át a megrendelt termék(ek)et? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?
Felhívjuk figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben tájékoztatnak, miután a kiválasztott GLS CsomagPontra ért a csomagod. Ott 5 napig van lehetőséged átvenni a megrendelt termék(ek)et. Az átvétel ideje meghosszabbítható, ha ezt az 5 napon belül jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?
Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened! Csak olyan termékekről tudunk előreutalásos számlát kiállítani, melyek vannak készleten. Addig ne utalj, míg nem kapsz számlát! A számlán megtalálod az utalandó összeget és a bankszámlaszámunkat is.

Vállalati/iskolai árajánlatot szeretnék kérni, hogyan tehetem meg?
Cégünk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak vállalati ügyfeleink részére! Igyekszünk minden árajánlatra még aznap válaszolni, de legkésőbb 48 órán belül elküldjük válaszunkat.

 

Gyártók
SÚLYTÁRCSA TARTÓÁLLVÁNY
POWER SYSTEM - JÓGA KERÉK
biotech usa / arthro guard
Shakerek széles választékban
Egyensúly labda/BOSU Trainer
GORILLA WEAR HIGH TOPS EDZŐCIPŐK
BIOTECH USA ISO WHEY ZERO 2270 G

BLOG






Hétköznapokon 

10:00 és 17:00 óra között 

kollégáink bármely felmerülő kérdés esetén kézséggel állnak az Önök rendelkezésére! 

+36- 30/ 159 - 4535
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.