Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
Árukereső.hu

CREA-BOMB + G-BOMB 2.0 AKCIÓS CSOMAG - MOST 15.200.- FORINTÉRT!
UNIVERSAL BRUTAL TRAINING PACK AKCIÓ!
ÁLLATI AKCIÓ!
MUTANT AKCIÓK!
























Az étrend-kiegészítő termékek
fogyasztása nem helyettesíti a
kiegyensúlyozott, változatos
étrendet és az egészséges
életmódot! Várandós, szoptató
kismamák, egészségügyi
problémáktól szenvedők szedés
előtt kérjék ki orvosuk tanácsát! 
Az ajánlott napi mennyiségeket
ne lépjék túl és ezeket a
termékeket gyermekek elől
gondosan elzárva tartsák!

5 TÉVHIT a testzsír csökkentéséről

Mozgás, 2019. 05. 28.


Gyakorlatokkal tudjuk csökkenteni a testzsír százalékot, de nem lehetséges egyes testrészeket. Egy tanulmány kimutatta, hogy ez nem más, mint egy mítosz, amikor egy csoport ember kapott tízheti programot az egyik lábára.

1. tévhit: Lehetséges zsírt égetni egy adott testrészen

Gyakorlatokkal tudjuk csökkenteni a testzsír százalékot, de nem lehetséges egyes testrészeket. Egy tanulmány kimutatta, hogy ez nem más, mint egy mítosz, amikor egy csoport ember kapott tízheti programot az egyik lábára. Miután letelt a program megvizsgálták a két lábukat és az edzett láb izomzata fejlődött.

2. tévhit: Nincs fájdalom nincs előrelépés

Enyhébb fájdalmak rendben vannak, és a fájó izmokat lesz egy nagyszerű karaktere, de az erős fájdalom az egész testben, az határozottan nem jó. Ízületi fájdalmak és a csontok semmilyen esetben nem fordulhat elő, mert a fejlődést az nem segíti elő, ha valaki lesérül, az visszaveti folyamatban.

3. tévhit: Mindig nyújtson edzés előtt

A nyújtás lazítja az izmokat és inakat, és úgy kevésbé stabilan tartanak. Ezért a klasszikus módon nyújtás valóban rontja az edzést, egyetlen esetben ajánlott, ha gyors mozgásokat végzünk, például ütések.

4. Tévhit: Futógépen jobb futni, mint szabadban

Futás szabadban egyenetlen felületen és a szél ellen, sokkal hatékonyabb. Ez végső soron azt jelenti, hogy körülbelül tíz százalékkal több kalóriát égetsz el, mint futógépen.

5. Tévhit: A sok izzadás annak a jele, hogy valaki nincs formában

Úgy hangzik, logikátlan, de ha fit, a szervezeted akkor gyorsabban kezd izzadni. tehát az emberek, akinek jó az edzettségi állapota, képesek termelni több izzadságot. Minden edzéssel s a test hatékonyabb és jobban hűti magát az izzadással.

Hozzászólás

Gyártók
BLOG






SÚLYTÁRCSA TARTÓÁLLVÁNY
POWER SYSTEM - JÓGA KERÉK
biotech usa / arthro guard liquid
Shakerek széles választékban
Egyensúly labda/BOSU Trainer
SUPERIOR TRIBULUS TESTO
GORILLA WEAR HIGH TOPS EDZŐCIPŐK
BIOTECH USA ISO WHEY ZERO 2270 G

Hétköznapokon 

10:00 és 17:00 óra között 

kollégáink bármely felmerülő kérdés esetén kézséggel állnak az Önök rendelkezésére! 

+36- 20/ 352 - 8474
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.