A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
1. Üzemeltetői adatok, információk
2. Panaszügyintézés
3. Tárhely szolgálató
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
5. A kínált termékek kategória besorolása
6. Rendelési információk
7. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
8. Rendelés lépései
9. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetése
10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók
11. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
15. Adatkezelési nyilatkozat
16. Jogorvoslati lehetőségek
17. Egyéb rendelkezések, információk
18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
1. Üzemeltetői adatok, információk
Üzemeltető: REKO Sport Hungary Kft.
Székhely: 1115 Budapest, Etele út 54/B. 9/55.
Adószám: 27940435-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-358146
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus levelezési cím: info@fittcenter.hu
Telefonos elérhetőség: (06-30) 159-4535
Személyes átvételei lehetőség: 1119 Budapest, Hadak útja 2.
A Megrendeléseink feldolgozása hétfőtől-péntekig történik 9:00-től 16:00 óráig.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 2-4 munkanap
Webáruház domain név: fittcenter.hu
2. Panaszügyintézés
A panaszügyintézés helye mindig az üzemeltető székhelye.
A Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok:
Levelezési cím: 1119 Budapest, Hadak útja 2.
Elektronikus levelezési cím: info@fittcenter.hu
Telefonszám: (06-30) 159-4535
3. Tárhely szolgáltató
Tárhely szolgáltató cégnév: Kontornet Bt.
Tárhely szolgálató székhely / cím: 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.
Tárhely szolgálató e-mail cím: info@startuzlet.hu
4. Megvásárolható termékek köre
Webáruházunkban vitaminokat, sportszereket, fitness ruházati termékeket és felszereléseket, valamint étrendkiegészítőket rendelhet.
5. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
- Táplálékkiegészítők & vitaminok
- Ruházati & edzőtermi felszerelések
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, a szállítás díját csak abban az esetben, ha ez a termék leírásában külön fel van tüntetve. A szállítási díjak minden esetben tartalmazzák a csomagolási költséget. Egyes fizetési módok választása díjköteles.
6. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, de ha szeretné, hogy a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze már csak a kosár tartalmát kelljen összeállítania, akkor érdemes lehet a regisztráció elvégzése.
7. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik, munkanapokon 9-16 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, vagy az adott munkanapon nem kerül sorra, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben írásban vagy szóban visszaigazolja, hogy várhatóan mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az átlagos teljesítési idő szállítási és fizetési módtól, valamint az adott termék(ek) rendelkezésre állásától függően 1 és 10 nap között lehet.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget a termékleírásokban szereplő, gyártók, vagy beszállítók által biztosított termékleírások tartalmáért, az abban megfogalmazott állítások törvényi megfelelőségéért.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Több részletben történő teljesítést a megrendelővel történő egyeztetést követően tudunk vállalni. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségek valamelyikén.
8. Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
7. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatosan. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelése adatait.
8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
9. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell csak végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell külön elvégeznie.
Kérjük, hogy kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására! Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot Önnel. Pontatlanul, vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Megrendelésének leadásához telefonos segítséget kérhet munkatársainktól.
9. A megrendelt termék / házhoz szállítás fizetésének módja
- utánvét fizetés készpénzben (kosár érték alapján, de min. 300 Ft)
- Online fizetés bankkártyával a Simple Pay rendszerén keresztül (kosár érték alapján, bizonyos esetekben díjmentes)
A szállítási díj a rendelési értékhatárnak és a csomagsúlyának és terjedelemének megfelelően változhat. A „Feldolgozás alatt” visszaigazoló levél a rendelés feldolgozásának a megkezdését igazolja, a pontos végösszeg a „Szállítás alatt” tárgyú visszaigazoló levélben – a csomagsúly ismeretében - kerül véglegesítésre.
A számlát e-mailes úton juttatjuk el vásárlóink részére. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
10. Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) a munkahelyi címét megadni.
11. Házhoz szállítás díjszabása
Webáruházunk többféle házhozszállítási szolgáltatást és átvevőpontra történő kézbesítést kínál:
Szállítási módok:
- FÁMA futárszolgálat (1390 Ft-tól)
- GLS futárszolgálat (1890 Ft-tól)
- GLS csomagpontra való kiszállítás (1490 Ft-tól)
- FOXPOST csomagautomatába való kiszállítás (1290 Ft-tól)
- személyes átvétel csomagátvételi pontunkon (0 Ft)
Fizetési módok:
- utánvét készpénzben
- utánvét bankkártyával
- készpénz
- online fizetés - SimplePay
Az utánvét összege mind a Futárszolgálat, mind a GLS csomagponton történő átvétel esetén is bankkártyával is kifizethető.
GLS FUTÁRSZOLGÁLATI KÉZBESÍTÉS
A feladást követő első, vagy második munkanapon történő rugalmas kézbesítés extra szolgáltatásokkal, 8-17 óra közötti időszakon belül megadott 3 órás intervallumban. (Nagyvárosokban 17-20 óra közötti kézbesítés felár nélkül kérhető, igényét kérjük a megrendeléskor a Megjegyzés rovatban jelezze!)
Maximális csomagméret: 40 kg, 150 cm a legnagyobb oldalhosszúság
A kézbesítés napján a futárszolgálat e-mail értesítőt küld a várható érkezési időponttal és a futár telefonszámával. A kézbesítés előtt 1 órával a futár telefonon értesíti a címzettet. Háromszori sikertelen kézbesítés után a csomag a feladóhoz visszaküldésre kerül.
Utánvétes fizetésnél a rendelés összegét KÉSZPÉNZBEN, vagy BANKKÁRTYÁVAL IS ki lehet egyenlíteni. A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője és szállítást visszaigazoló értesítő levél tartalmazza.
FIGYELEM! A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Visszaküldött termékek esetében csak a termékek ára kerül visszatérítésre, a szállítási költség megfizetése az eredeti csomag esetén a megrendelő terhére történik!
futárszolgálati alapdíjak:
0-5 kg | 1 890 Ft |
5-10 kg | 2 090 Ft |
10-20 kg | 2 290 Ft |
20-40 kg | 2 990 Ft |
FÁMA FUTÁRSZOLGÁLATI KÉZBESÍTÉS
A feladást követő első, vagy második munkanapon történő rugalmas kézbesítés extra szolgáltatásokkal, 8-17 óra közötti időszakon belül megadott 3 órás intervallumban. (Nagyvárosokban 17-20 óra közötti kézbesítés felár nélkül kérhető, igényét kérjük a megrendeléskor a Megjegyzés rovatban jelezze!)
Maximális csomagméret: 40 kg, 100 cm a legnagyobb oldalhosszúság
A kézbesítés napján a futárszolgálat e-mail értesítőt küld a várható érkezési időponttal és a futár telefonszámával. A kézbesítés előtt 1 órával a futár telefonon értesíti a címzettet. Háromszori sikertelen kézbesítés után a csomag a feladóhoz visszaküldésre kerül.
Utánvétes fizetésnél a rendelés összegét KÉSZPÉNZBEN, vagy BANKKÁRTYÁVAL IS ki lehet egyenlíteni. A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője és szállítást visszaigazoló értesítő levél tartalmazza.
FIGYELEM! A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Visszaküldött termékek esetében csak a termékek ára kerül visszatérítésre, a szállítási költség megfizetése az eredeti csomag esetén a megrendelő terhére történik!
futárszolgálati alapdíjak:
0-5 kg | 1 390 Ft |
5-10 kg | 1 490 Ft |
10-20 kg | 1 690 Ft |
20-40 kg | 1 890 Ft |
*Minden esetben utánvétes fizetés esetén +300.- forint utánvétkezelési költség kerül felszámításra az alapdíjon felül!
FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBÓL TÖRTÉNŐ ÁTVÉTEL
Több, mint 500 csomagautomata országszerte. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, a helyszínen csak bankkártyás fizetés lehetséges.
Megengedett legnagyobb dobozméret: 60 x 60 x 36, maximum 25 kg.
FOXPOST szállítási díjak (max. 20x30x60 cm):
0-25 kg | 1 290 Ft |
*Minden esetben utánvétes fizetés esetén +200.- forint utánvétkezelési költség kerül felszámításra az alapdíjon felül!
FIGYELEM! 25 kg felett ez a szolgálatás nem vehető igénybe!
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CSOMAGÁTVÉTELI PONTUNKON
A webáruházban megrendelt termékek személyes átvételére az alábbi helyszíneken biztosítunk lehetőséget, díjmentesen:
FITTCENTER GLS CSOMAGÁTVÉTELI PONT – 1119 BUDAPEST, HADAK ÚTJA 2.
Ha a megrendelését személyesen kívánja átvenni, kérjük azt a SZÁLLÍTÁSI/FIZETÉSI MÓD kiválasztásával jelezze a megrendelés elküldése előtt.
A megrendelt termékek személyes átvételére az erről szóló értesítésben szereplő címen és nyitvatartási időben van lehetőség az értesítéstől számított 5 munkanapig.
Személyes átvétel esetén a rendelés összegét forintban, készpénzben, vagy a helyszínen bankkártyával is ki lehet egyenlíteni. Más valutában, vagy bármilyen utalvánnyal való fizetésre jelenleg nincs lehetőség.
FIGYELEM! A csomagátvételi pontunk értékesítést nem folytat, a kiszolgálás online megrendeléshez kötött!
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az hol vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
(Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba)
3. Jótállás
Milyen esetben élhet fogyasztó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.
Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A szavatossági igény esetén történő eljárás:
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §) A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: 1119 Budapest, Hadak útja 2.
Nyilatkozatát e-mailben is elküldheti nekünk az info@fittcenter.hu címre.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített termékek vételárát, a fuvarozási költség a megrendelő terhére törénik, ennek a visszatérítésére nincs lehetőség. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
A visszaküldött termékben bekövetkezett értékcsökkenésért Ön felel, ha a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges minimális mértéket meghaladó használat miatt következett be. Ide tartozik különösen, de nem kizárólag a termék minden olyan használata, mely a személyes megtekintést, kézbevételt, kipróbálást, felpróbálást meghaladó mértékű és a termék állapotának romlásával jár. Az értékcsökkenés mértékét a visszaküldött termék vizsgálata után állapítjuk meg, melyről 7 napon belül értesítjük. Az értékcsökkenés összege a visszatérített vételárból kerül levonásra.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
- Romlandó termékek, élelmiszerek amelyek nem tartoznak a tartós élelmiszer kategóriába
- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
- Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.
15. Adatkezelési nyilatkozat
A fittcenter.hu domain néven üzemelő webáruház adatait az REKO Sport Hungary Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma pedig beazonosítható legyen. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnereink megismerhetik a csomag kézbesítéséhez. A megrendelésből származó adatok további felhasználása csak anonimizált módon történhet, mely adatokból a vásárló személye többé már nem azonosítható.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok:
- Név
- E-mail cím
- Telefonszám
- Irányítószám
- Település
- Utca, házszám
- Emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön-külön is megadható számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)
A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a kívánt termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.
- E-mail cím
- Használni kívánt jelszó
- Név
- Telefonszám
- Irányítószám
- Település
- Utca, házszám
- Emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön-külön is megadható számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:
- eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
- kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
- regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok
Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok:
- Név
- E-mail cím
Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat nem adjuk ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással, vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 5 munkanapon belül. A hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű, aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet. Harmadik fél ajánlatait nem kézbesítjük a megadott e-mail címre.
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adjuk át a hatóságok részére. Az általunk használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az REKO Sport Hungary Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@fittcenter.hu e-mail címen, vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 5 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
További adatfelhasználás
A webáruház látogatóinak tájékoztatására oldalunkon vásárlási hitelesítés történik, mely a bal alsó sarokban felugró kis ablakban jelzi az utolsó 20 vásárlás időpontját, valamint az időponthoz tartozó anonimizált vásárlói adatokat.* A megjelenítés időtartama 8 másodperc, gyakorisága 3 perc. Az adatok vásárlóktól való függetlenítését a Startüzlet (Kontornet Bt.) által üzemeltetett szoftver emberi beavatkozás nélkül végzi, az így létrejött anonimizált adatok biztosítják, hogy a vásárló személye utólag nem azonosítható. (pl. Péter Budapest településről vásárolt 2 órával ezelőtt). Amennyiben valamilyen okból nem kívánja, hogy az Ön keresztneve és a település neve rövid időre megjelenjen a webáruház felugró ablakában, akkor kérjük a következő módon járjon el: a Név rovatba kérjük írja be: Új Megrendelő, a Település rovatba pedig: Magyarország. A rendelés teljesítéséhez szükséges név és település adatokat pedig a Megjegyzés rovatban kérjük megadni.
*Ez a funkció webáruházunkban jelenleg nem üzemel, opcionálisan beállítható a későbbiek során!
16. Jogorvoslattal élhet
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
Online vitarendezési platform
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.
Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu
17. Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeket és adatkezelési nyilatkozatot.
Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)
Címzett: REKO Sport Hungary Kft. 1115 Budapest, Etele út 54/B. 9/55.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt:
Egyéb tudnivalók
A webáruházban történő megrendelés elküldésével a megrendelő kijelenti, hogy elfogadja a jelen feltételeket és tisztában van a rendelés menetével, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
Tájékoztatás
Az Európai Bizottság online vitarendezési platformjának címe: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Érvényes: 2012.10.01-től visszavonásig. Utolsó frissítés: 2022.01.07.