Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
Blog cimkék
ásványi anyagok test felesleg energia edzés edzés fehérje diéta kreatin bcaa bicepsz aminosav krém kollagén motiváció tesztoszteron kettlebell otthoni edzés vitamin ízületvédelem étrendkiegészítő multivitamin éjszakai fehérje felszívódás szabad aminosavak kazein húzódzkodás alkar izom tippek gyakorlat biológiai érték életmódváltás egészséges étkezés carb whey édesség szénhidrát hízás karácsony enzim tejsavó koncentrátum fehérjebevitel DNS kompresszió fitnesz trendek alvás nootropikumok hasprés plank gyakorlatok hasizom haskerék rizs protein gluténmentes fehérje rice protein allergénmentes fehérje barna rizs fehérje rizsfehérje rizs fehérje növényi fehérje tilápia tojás tonhal szálkásítás pulykamell hátfájdalom gerincpanaszok csigolya inverziós terápia inverz tréning gravitációs csizma kiképzés mellizom melledzés tárogatás nyomás csigás gép izoleucin mtor leucin valin elágazó láncú izomépítés száraz izomtömeg marhafehérje beef protein vízhajtó kapszula vízhajtó ételek vízhajtás útmutató edzőterem kortizol blokkoló kortizol inzulin növekedési hormon GH tesztoszteron fokozók hormonok karedzés bedurranás kar pizza hamburger csaló kaja clean eating kültéri edzés szabdadban edzés fekvőtámasz gömbsúlyzó girya girja csokitorta tanácsok nyári edzés edzés melegben zma creatine kreatin monohidrát zsírégetés személyi edző kalóriakalkulátor fogyás kalóriabevitel kalória maca collagen tribulus collagen liquid folyékony kollagén kollagén tabletta kollagén kapszula HIIT saját testsúlyos edzés TRX cél testépítők nélkülözhetetlen fehérje por tejsavó fehérjeforrás csirkemell immunrendszer vérkeringés erősít vas cink steak fehérje forrás vörös hús tápláló marhahús marha B-vitamin aminosav fehérje tenyésztés természetes kiválasztás egészség tojás friss pótlás vegyület forrás búza rizs burgonya gabonapehely kukorica tészták pékáruk müzlik gyümölcsök magvak cukor zöldség alapvető tökéletes rendszer természet testalkat naponta intenzív séta bevitel mozgás megoldás töltés étkezés raktár éhség ételfogyasztás stressz gyomor víz konzisztencia édes burgonya zab teljes kiőrlésű kenyerek és tészták barna rizs jobb minőségű színhidrátok ételek fehér tészta fehér rizs shaker tej hal kiváló tápértékű élelmiszer vitaminok D-vitamin foszfor magnézium szelén jód esszenciális zsírsavak könnyen emészthető fehérkenyér édességek gyorsfelszívódás időzítés szénhidrát energikus regeneráció kutatás súlyvesztés súly tanulmány fogyés yazio myfitnesspal diéta kalóriaszámlálás kitartás jutalom szokás tanács napi rutin csoki célkitűzés téplálkozás fogadalom újév 
Árukereső.hu

Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Te is tettél újévi fogadalmat? Vajon be is tudod tartani?

Táplálkozás, 2021. 01. 05.

Minden év január 1-jén emberek milliói tesznek újévi fogadalmakat, remélve, hogy ezzel életükben pozitív változásokat tudnak majd elérni.

Tegye fel a kezét, aki megfogadta már, hogy a következő évben le fog fogyni. Ha törik, ha szakad. Vagy abbahagyja a cigizést; egészségesebben fog étkezni.

Kalóriaszámlálás - A leghatásosabb fogyókúrás stratégia tényleg olyan nehéz lenne, mint ahogy azt sokan mondják?

Táplálkozás, 2020. 11. 06.

Kell-e kalóriát számolnunk ahhoz, hogy fogyhassunk? Nem! Segít-e a kalóriaszámlálás, megéri vele foglalkozni? Igen!!

 

A legjobb hátedzés gyakorlatok kezdőknek

Mozgás, 2020. 10. 09.

Ebben a részben megint főleg a kezdőknek szeretnénk útmutatást nyújtani abban, hogy melyek azok a gyakorlatok amelyeket érdemes végezni ahhoz, hogy érős és jól kinéző hátunk legyen.

Miért fontos a nyújtás és a hengerezés?

Mozgás, 2020. 09. 22.

Ha már neki vágtunk a testünk felépítéséhez vezető útnak, akkor nem hagyhatjuk ki a rehabilitációt sem. Mit is értek ez alatt? Főként olyan alap gyakorlatokat amik az izmunk egészségéért és flexibilitásáért felel, úgy mint a hengerezés vagy a nyújtás.

Fogyni akarsz de nem tudod mit ehetsz este?

Táplálkozás, 2020. 08. 04.

Nem is hinnéd, hogy hányan szenvednek ettől a kérdéstől. Ellenben a válaszhoz elég sok mindent meg kellene vizsgálni. Nekem most nem az a célom, hogy untassalak egy több oldalas cikkel, hanem az, hogy adhassak neked gyorsan egy képet arról, hogy nagyjából mi lenne az az út amin járni kellene.

Melyik bicepsz gyakorlatot érdemes csinálni?

Mozgás, 2020. 07. 15.

Ebben a részben főleg a kezdőknek szeretnék útmutatást nyújtani abban, hogy melyek azok a gyakorlatok amelyeket érdemes végezni ahhoz, hogy szép és formás bicepszünk legyen.

Mikor és miért hízlal a szénhidrát?

Táplálkozás, 2020. 06. 02.

Miután elhatároztuk, hogy megszabadulunk egy kis súlytól automatikusan a szénhidrátok csökkentése az egyik ami ilyenkor eszünkbe jut, pedig a szénhidrátok hosszú távon a barátaink. Mi is a szénhidrát?

Otthoni edzésterv nem csak karantén idején!

Mozgás, 2020. 03. 16.

Szeretnék megosztani veletek pár ötletet és gyakorlatot arra az esetre, ha a kondiba nem szívesen mennénk a fertőzés veszélye miatt vagy esetleg odáig jutnánk, hogy a kondi bezárja kapuit. Milyen gyakorlatokkal tarthatjuk karban magunkat, izmainkat és immunrendszerünket otthon?



Fitness labda - Mire használhatjuk?

Mozgás, 2020. 02. 18.



A fitness labdával az összes izomcsoportot át lehet mozgatni, és az instabilitásának hála azokat a mélyizmokat is megmozgatja, amit egyébként egy sima súlyzós edzéssel képtelen vagy elérni. Plusz adalék, hogy állandóan mozog alattad, így nincs az a szett, amit ugyan úgy, ugyan abban a pozícióban tudnál elvégezni.

A titokzatos hasizom és a hasból fogyás

Mozgás, 2020. 01. 23.


A has edzésével kapcsolatban talán több tévhit látott már napvilágot, mint az összes többi testrész edzéséről együttvéve. Hogyan fogok tudni hasból fogyni? Rossz hírem van: nincs az a hasedzés mennyiség, ami erre képes lenne megfelelő diéta hiányában.

A Makacs izom… A Vádli edzése

Mozgás, 2019. 12. 11.


A lábszár hátsó részén található egy hosszú, széles izom, amely a térdhajlattól egészen a sarokig húzódik, ez az ún. gastrocnemius. Ez az izom térdben nyújtott láb mellett a lábfejet feszíti, illetve behajlítja az egész lábat (pl. a lábhajlításnál, mely gyakorlat a lábbicepsz mellett a gastrocnemius izmot is megterheli).

5 hiba, amit elkövethetsz az edzéseid során!

Mozgás, 2019. 11. 11.


Ha helyesen alkalmazod, a csalás segítségével növelhető a sorozatok intenzitása, de gyakran túl hamar alkalmazzák, így ez esetben valójában csökkenti az intenzitást.

Nehezen veszed rá magad a sportra? Csináld kihívásokkal!

Mozgás, 2019. 09. 09.

Olyan könnyűnek hangzik rendszeresen sportolni, hiszen csak el kell határozni magunkat, aztán csinálni kell. Igen, éppen ez a gond: elhatározni még tényleg könnyű. Aztán amikor fáradt, nyűgös az ember, lenne más dolga is, hívják valamilyen programra, hirtelen megszűnik a lelkesedés, és kimarad az aktuális alkalom. Aztán újra és újra találunk valami kibúvót, indokot, és szépen lassan már az lesz a ritka, ha valóban mozgunk valamit, és nem napoljuk el valamilyen kifogással.

 

Zsírégetés a kezdetektől

Táplálkozás, 2019. 07. 24.


Első és a legfontosabb a megfelelő étrend kialakítása, mert e nélkül nem fog segíteni semmilyen zsírégető készítményt, nem fogsz lefogyni! Egy kis segítség,hogy eligazodj a zsírégetők világában! Mi a legjobb módszer a fogyáshoz? Melyik mire és mikor?

Melyik a legjobb fehérje a számodra?

Táplálkozás, 2019. 07. 12.

Sokan úgy vélik, hogy a tejsavó a győztes a fehérjeporok világában . Gyors emésztés, magas elágazó láncú aminosav tartalom, nagy hatás a fehérjeszintézisre. Mások a kazeint támogatják, azt kedvelik. És akkor vannak…

Itt az 5 legjobb fehérjeforrás!

Táplálkozás, 2019. 06. 07.



Kiváló minőségi fehérje szükséges az egészségünk és a fizikai állóképesség érdekében. Ahhoz, hogy fizikailag és egészségügyileg is rendben legyünk elengedhetetlen a kiegyensúlyozott táplálkozás, friss, természetes és tápláló ételeket.A fehérje elengedhetetlen az izomnövekedéshez az izomszövet regenerálódáshoz. Fehérjéket találunk különböző élelmiszerekben, de a probléma általában a fehérje mennyisége, amely változik attól függően, hogy az milyen fehérje forrás. Na nézzük meg az öt abszolút legjobb fehérjeforrást

5 TÉVHIT a testzsír csökkentéséről

Mozgás, 2019. 05. 28.


Gyakorlatokkal tudjuk csökkenteni a testzsír százalékot, de nem lehetséges egyes testrészeket. Egy tanulmány kimutatta, hogy ez nem más, mint egy mítosz, amikor egy csoport ember kapott tízheti programot az egyik lábára.

GLUTAMIN: Mikor, mennyit és miért

Táplálkozás, 2019. 05. 21.

A glutamin fogyasztás fontosságának szerepe a izomépítésben szinte nélkülözhetetlen. Tudd mikor és mennyi glutamint kell fogyasztani. A glutamin (rövidítve Gln vagy Q) egyike a 20 genetikailag kódolt aminosavnak. Nem tekintik esszenciális aminosavnak, de bizonyos esetekben, például intenzív edzés vagy egyes gyomor-bélbetegségek hatására feltételesen esszenciálissá válhat és pótlása elsőrangúvá válik.

A legjobb hasedzések

Mozgás, 2019. 05. 17.



Ez az egyik legkedveltebb, leggyakrabban alkalmazott hasizom gyakorlat, ám sokan végzik rosszul és így nem is érnek el eredményt vele! A gyakorlathoz feküdj hanyatt, emeld meg a lábakat, hogy a csípőhorpasz izmot kiiktasd.

A reggeli a legfontosabb étkezés!

Táplálkozás, 2019. 05. 17.



A reggeli a legfontosabb étkezés hisz ébredés után ezzel indul a napja mindenkinek. Miután éjszaka pihen a test, reggeli a tökéletes eszköz, hogy elindítsa a metabolizmust és biztosítja az energiát a nap további részére. Az egészséges reggeli gazdag szénhidrátokban ami erőt és koncentrációt bíztosít a mindennaphoz. Emiatt azt javasoljuk, hogy gabonát tartalmazó összetett szénhidrátokat fogyaszatok, amely tartalmaz elegendő rostot a test számára. Miután a szénhidrátokkat bevitük a reggelivel következő napirendi pont a listán a reggeli vitaminok.

A tejsavó fehérje ára

Táplálkozás, 2019. 05. 17.



A tejsavó fehérje-gyártás költségei magasak, de nem kell milliomosnak lenni ahhoz, hogy izmot építhessünk. Minden bizonnyal tisztában vannak azzal, hogy a tejsavófehérje valahol a legelején van a minőségi izomépítéshez szükséges… A 
tejsavó fehérje az egyik legjobb fehérje, különösen akkor, hogy a gyors felszívódás is választási szempont - például ha az edzés körüli időszakban szeretnénk azt fogyasztani. A tájékozottabbaknak valószínűleg az sem újdonság, hogy a tejsavó fehérje ún. protein szubfrakciókból (alrészekből) áll össze.

Hogyan erősíthetjük meg az izmainkat gépek nélkül?

Mozgás, 2019. 03. 29.

Tény, hogy a speciális erősítő gépek nagyon hasznosak, hiszen lehetővé teszik a folyamatos súlynövelést. Ha nem szeretnénk megragadni ugyanazon a szinten, akkor előbb vagy utóbb rá kell szánnunk magunkat arra, hogy megtanuljuk a húzódzkodó állvány, a hasizom prés, a hát- és vállizom erősítők, az evező vagy a lábtoló gépek használatát. Valamilyen oknál fogva nincs időnk elmenni a konditerembe?

Netán ezren vannak és épp foglalt az a gép, amit használni szeretnénk? Akkor sem történik katasztrófa, hiszen más módon is erősíthetjük az izmainkat.

5 apró reggeli lépés az egészségedért

Táplálkozás, 2019. 01. 08.

Te is nehezen változtatsz? Valljuk be, nem egyszerű hirtelen belecsöppenni az egészséges életmódba. Javasoljuk, hogy apró lépésekkel kezdj hozzá, mert a kisebb sikerélmények tovább lökdösnek az átalakulás nem is olyan rögös útján. Összegyűjtöttünk számodra 5 reggeli egészségtippet, amelyet egyszerűen beilleszthetsz az életedbe.

A 4 legnépszerűbb őszi sport

Mozgás, 2017. 10. 07.
                                      

Tévedés lenne azt hinni, hogy az ősz beköszöntével a testmozgás elhanyagolhatóvá válik. Sőt, ilyenkor válik csak igazán fontossá, hiszen a rendszeresen sportolók immunrendszere felkészültebb a szezonális betegségekkel szemben. Kedvcsinálóként készítettünk egy listát a legnépszerűbb őszi sportokról.

Edzőterem vagy otthoni edzés?

Mozgás, 2017. 08. 29.


Napi 30 perc mozgás elegendő lehet, hogy élvezhesd a sport pozitív élettani hatásait. Mint sok mindent, a testmozgást is csak elkezdeni nehéz. Az első kérdés ilyenkor általában az, hogy a kondibérlet vagy az otthoni edzés mellett teszed le a voksod? Adunk néhány tanácsot, ami alapján eldöntheted.

Fitness – maga az egészség

Mozgás, 2017. 08. 18.


A fitness igen népszerű „sportág” már hosszú idők óta, hiszen különféle különféle mozgásfajtákat foglal magában – a tévhittel ellentétben. 

A fitness eredeti értelmezésben a jó egészség fenntartásához szükséges, állóképesség növelő és kondíció javító tevékenység. Röviden nagyjából ennyit jelent, ám általában az emberek egy tornatermi egy órás ugrálással, vagy súlyzózással hozzák összefüggésbe.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.