Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
Árukereső.hu




























Az étrend-kiegészítő termékek
fogyasztása nem helyettesíti a
kiegyensúlyozott, változatos
étrendet és az egészséges
életmódot! Várandós, szoptató
kismamák, egészségügyi
problémáktól szenvedők szedés
előtt kérjék ki orvosuk tanácsát! 
Az ajánlott napi mennyiségeket
ne lépjék túl és ezeket a
termékeket gyermekek elől
gondosan elzárva tartsák!

Zsírégetés a kezdetektől

Táplálkozás, 2019. 07. 24.


Első és a legfontosabb a megfelelő étrend kialakítása, mert e nélkül nem fog segíteni semmilyen zsírégető készítményt, nem fogsz lefogyni! Egy kis segítség,hogy eligazodj a zsírégetők világában! Mi a legjobb módszer a fogyáshoz? Melyik mire és mikor?

MELYIK A LEGJOBB FEHÉRJE NEKED?

Táplálkozás, 2019. 07. 12.

Sokan úgy vélik, hogy a tejsavó a győztes a fehérjeporok világában . Gyors emésztés, magas elágazó láncú aminosav tartalom, nagy hatás a fehérjeszintézisre. Mások a kazeint támogatják, azt kedvelik. És akkor vannak…

AZ 5 LEGJOBB FEHÉRJEFORRÁS

Táplálkozás, 2019. 06. 07.



Kiváló minőségi fehérje szükséges az egészségünk és a fizikai állóképesség érdekében. Ahhoz, hogy fizikailag és egészségügyileg is rendben legyünk elengedhetetlen a kiegyensúlyozott táplálkozás, friss, természetes és tápláló ételeket.A fehérje elengedhetetlen az izomnövekedéshez az izomszövet regenerálódáshoz. Fehérjéket találunk különböző élelmiszerekben, de a probléma általában a fehérje mennyisége, amely változik attól függően, hogy az milyen fehérje forrás. Na nézzük meg az öt abszolút legjobb fehérjeforrást

5 TÉVHIT a testzsír csökkentéséről

Mozgás, 2019. 05. 28.


Gyakorlatokkal tudjuk csökkenteni a testzsír százalékot, de nem lehetséges egyes testrészeket. Egy tanulmány kimutatta, hogy ez nem más, mint egy mítosz, amikor egy csoport ember kapott tízheti programot az egyik lábára.

GLUTAMIN: Mikor, mennyit és miért

Táplálkozás, 2019. 05. 21.

A glutamin fogyasztás fontosságának szerepe a izomépítésben szinte nélkülözhetetlen. Tudd mikor és mennyi glutamint kell fogyasztani. A glutamin (rövidítve Gln vagy Q) egyike a 20 genetikailag kódolt aminosavnak. Nem tekintik esszenciális aminosavnak, de bizonyos esetekben, például intenzív edzés vagy egyes gyomor-bélbetegségek hatására feltételesen esszenciálissá válhat és pótlása elsőrangúvá válik.

A legjobb hasedzések

Mozgás, 2019. 05. 17.



Ez az egyik legkedveltebb, leggyakrabban alkalmazott hasizom gyakorlat, ám sokan végzik rosszul és így nem is érnek el eredményt vele! A gyakorlathoz feküdj hanyatt, emeld meg a lábakat, hogy a csípőhorpasz izmot kiiktasd.

A reggeli a legfontosabb étkezés!

Táplálkozás, 2019. 05. 17.



A reggeli a legfontosabb étkezés hisz ébredés után ezzel indul a napja mindenkinek. Miután éjszaka pihen a test, reggeli a tökéletes eszköz, hogy elindítsa a metabolizmust és biztosítja az energiát a nap további részére. Az egészséges reggeli gazdag szénhidrátokban ami erőt és koncentrációt bíztosít a mindennaphoz. Emiatt azt javasoljuk, hogy gabonát tartalmazó összetett szénhidrátokat fogyaszatok, amely tartalmaz elegendő rostot a test számára. Miután a szénhidrátokkat bevitük a reggelivel következő napirendi pont a listán a reggeli vitaminok.

A tejsavó fehérje ára

Táplálkozás, 2019. 05. 17.



A tejsavó fehérje-gyártás költségei magasak, de nem kell milliomosnak lenni ahhoz, hogy izmot építhessünk. Minden bizonnyal tisztában vannak azzal, hogy a tejsavófehérje valahol a legelején van a minőségi izomépítéshez szükséges… A 
tejsavó fehérje az egyik legjobb fehérje, különösen akkor, hogy a gyors felszívódás is választási szempont - például ha az edzés körüli időszakban szeretnénk azt fogyasztani. A tájékozottabbaknak valószínűleg az sem újdonság, hogy a tejsavó fehérje ún. protein szubfrakciókból (alrészekből) áll össze.

Hogyan erősíthetjük meg az izmainkat gépek nélkül?

Mozgás, 2019. 03. 29.

Tény, hogy a speciális erősítő gépek nagyon hasznosak, hiszen lehetővé teszik a folyamatos súlynövelést. Ha nem szeretnénk megragadni ugyanazon a szinten, akkor előbb vagy utóbb rá kell szánnunk magunkat arra, hogy megtanuljuk a húzódzkodó állvány, a hasizom prés, a hát- és vállizom erősítők, az evező vagy a lábtoló gépek használatát. Valamilyen oknál fogva nincs időnk elmenni a konditerembe?

Netán ezren vannak és épp foglalt az a gép, amit használni szeretnénk? Akkor sem történik katasztrófa, hiszen más módon is erősíthetjük az izmainkat.

5 apró reggeli lépés az egészségedért

Táplálkozás, 2019. 01. 08.

Te is nehezen változtatsz? Valljuk be, nem egyszerű hirtelen belecsöppenni az egészséges életmódba. Javasoljuk, hogy apró lépésekkel kezdj hozzá, mert a kisebb sikerélmények tovább lökdösnek az átalakulás nem is olyan rögös útján. Összegyűjtöttünk számodra 5 reggeli egészségtippet, amelyet egyszerűen beilleszthetsz az életedbe.

A 4 legnépszerűbb őszi sport

Mozgás, 2017. 10. 07.
                                      

Tévedés lenne azt hinni, hogy az ősz beköszöntével a testmozgás elhanyagolhatóvá válik. Sőt, ilyenkor válik csak igazán fontossá, hiszen a rendszeresen sportolók immunrendszere felkészültebb a szezonális betegségekkel szemben. Kedvcsinálóként készítettünk egy listát a legnépszerűbb őszi sportokról.

Edzőterem vagy otthoni edzés?

Mozgás, 2017. 08. 29.


Napi 30 perc mozgás elegendő lehet, hogy élvezhesd a sport pozitív élettani hatásait. Mint sok mindent, a testmozgást is csak elkezdeni nehéz. Az első kérdés ilyenkor általában az, hogy a kondibérlet vagy az otthoni edzés mellett teszed le a voksod? Adunk néhány tanácsot, ami alapján eldöntheted.

Fitness – maga az egészség

Mozgás, 2017. 08. 18.


A fitness igen népszerű „sportág” már hosszú idők óta, hiszen különféle különféle mozgásfajtákat foglal magában – a tévhittel ellentétben. 

A fitness eredeti értelmezésben a jó egészség fenntartásához szükséges, állóképesség növelő és kondíció javító tevékenység. Röviden nagyjából ennyit jelent, ám általában az emberek egy tornatermi egy órás ugrálással, vagy súlyzózással hozzák összefüggésbe.

Gyártók
BLOG






SÚLYTÁRCSA TARTÓÁLLVÁNY
POWER SYSTEM - JÓGA KERÉK
biotech usa / arthro guard
Shakerek széles választékban
Egyensúly labda/BOSU Trainer
GORILLA WEAR HIGH TOPS EDZŐCIPŐK
BIOTECH USA ISO WHEY ZERO 2270 G

Hétköznapokon 

10:00 és 17:00 óra között 

kollégáink bármely felmerülő kérdés esetén kézséggel állnak az Önök rendelkezésére! 

+36- 20/ 352 - 8474
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.