Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
ÚJBUDAI KÖZPONTUNK

Kérd rendelésed személyes átvéli pontunkra és spórold meg a kiszállítás díját!
XI. ker. Somogyi út 12. 
Nyitva tartás:
H-P: 9-16
Szo, V: Zárva
Telefon: +36-30-1594535

Termékek
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    Árukereső.hu

    A legjobb hasedzések

    Mozgás, 2019. 05. 17.



    Ez az egyik legkedveltebb, leggyakrabban alkalmazott hasizom gyakorlat, ám sokan végzik rosszul és így nem is érnek el eredményt vele! A gyakorlathoz feküdj hanyatt, emeld meg a lábakat, hogy a csípőhorpasz izmot kiiktasd.

    Hasprés

    Hasprés

    Ez az egyik legkedveltebb, leggyakrabban alkalmazott hasizom gyakorlat, ám sokan végzik rosszul és így nem is érnek el eredményt vele! A gyakorlathoz feküdj hanyatt, emeld meg a lábakat, hogy a csípőhorpasz izmot kiiktasd. Tedd a kezed a tarkódra (bár lehet különböző kartartásokkal végezni, aki már nagyon hardcore, az nyújtsa a karokat fej mögött magas tartásba)!. Emeld meg a lapockákat úgy, hogy az állad és a mellkasod között folyamatosan elférjen egy nagy alma. Nézz végig felfelé, könyökök hátrafeszítve! A préselő mozdulatnál fújd ki a levegőt, a visszaengedésnél szívd be. Ne engedd vissza teljesen a törzsedet. Ha megfelelő a technikád, akkor 20-30 ismétlés tökéletesen le tud fárasztani. Ne rángasd a törzsed, lassan, koncentráltan végezd a gyakorlatot!

    Felülés Római padon

    Felülés Római padon


    Feküdj a Római padra, akaszd be a lábaidat a párnákba. A karodat teheted tarkóra is, ahogy tetszik. Emeld a törzsedet úgy, hogy görbítsd a hátadat és a mellkasod közeledjen a térdedhez, majd gördülj vissza a kiinduló helyzetig. Figyelj arra, hogy a hátad ne legyen merev és a hasizmod dolgozzon, ne a csípőhorpasz izmod!

    Figyelj oda, hogy:

    Lendület nélkül, lassan dolgozz, érezned kell a hasizom munkáját!Könnyítheted a gyakorlatot, úgy, ha a karjaidat, kétoldalt a combodnál tartod, vagy a mellkas előtt
    Nehezítheted a gyakorlatot, úgy, hogy a mellkasodhoz, vagy a tarkódhoz, egy súlyzótárcsát fogsz (max 5-10 kg)
    Elfordíthatod a felsőtested minden felülés végén 30-40 foknyira jobbra, illetve a következőnél balra, így fokozva tovább a külső és belső ferde hasizmok munkáját.

    Függésből láb emelés

    Függésből láb emelés

    A könnyítés érdekében megtehetjük, hogy csak hajlított térdünket emeljük a könyökünkhöz (legalábbis közelítjük hozzá). Ezt nevezik az angol szakirodalomban "Knees to elbows"-nak, vagyis a "Térdet a könyökhöz" gyakorlatnak. Később, ahogy erősödünk, folyamatosan lehet egyre nyújtottabb - de a derekad kímélése érdekében akkor sem a teljesen egyenes lábakkal - végezni a gyakorlatot!
    •    Később ha már nagyon megy, akkor belevihetsz egy kis törzs csavarást is, hogy méginkább bevond a ferde hasizmokat.
    •    Másik nehezítési lehetőség az, amikor egészen felhúzod a lábaidat és a két kezed között megérinted a lábaddal a rudat. Ilyenkor halmozottan ügyelj a gerincedre és ne erőltesd a hát extensiós helyzetét.

    Felülés ferdepadon

     Felülés ferdepadon

    Ez a gyakorlat az egész hasizmot megdolgoztatja, valamint a csípő hajlító izmai is másodlagos terhelést kapnak.A ferde padon feküdjünk hanyatt, rögzítsük lábfejünket, kezünket tegyük tarkónk mögé, és felsőtestünket a hasizom segítségével emeljük fel, közben lélegezzünk ki. Ez az egyik leggyakrabban használt és egyben leghatásosabb hasizomgyakorlat. A gyakorlat terhelését növelhetjük a tarkóhoz tartott súlyzók segítségével.Idővel, ha tudod, egy mellkasodhoz szorított tárcsával nehezítheted a gyakorlatot.

    Hozzászólás

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.