Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
Árukereső.hu

CREA-BOMB + G-BOMB 2.0 AKCIÓS CSOMAG - MOST 15.200.- FORINTÉRT!
UNIVERSAL BRUTAL TRAINING PACK AKCIÓ!
ÁLLATI AKCIÓ!
MUTANT AKCIÓK!
























Az étrend-kiegészítő termékek
fogyasztása nem helyettesíti a
kiegyensúlyozott, változatos
étrendet és az egészséges
életmódot! Várandós, szoptató
kismamák, egészségügyi
problémáktól szenvedők szedés
előtt kérjék ki orvosuk tanácsát! 
Az ajánlott napi mennyiségeket
ne lépjék túl és ezeket a
termékeket gyermekek elől
gondosan elzárva tartsák!

A reggeli a legfontosabb étkezés!

Táplálkozás, 2019. 05. 17.



A reggeli a legfontosabb étkezés hisz ébredés után ezzel indul a napja mindenkinek. Miután éjszaka pihen a test, reggeli a tökéletes eszköz, hogy elindítsa a metabolizmust és biztosítja az energiát a nap további részére. Az egészséges reggeli gazdag szénhidrátokban ami erőt és koncentrációt bíztosít a mindennaphoz. Emiatt azt javasoljuk, hogy gabonát tartalmazó összetett szénhidrátokat fogyaszatok, amely tartalmaz elegendő rostot a test számára. Miután a szénhidrátokkat bevitük a reggelivel következő napirendi pont a listán a reggeli vitaminok.

Multivitamin nélkülözhetetlen része minden testépítő számára. Ezek után szükség lesz minőségi proteinre is amely bíztosítja
az energiát a sejtek számára.  Fehérjék nélkül nem működik az idegrendszer, nincs immunitás
és a fehérjék biztosítják a jóllakottság érzését. Egy jó fehérjeforrás a tojás és a tejsavó fehérje.

( TOJÁS - klasszikussan egy jó reggeli. Energia értéke átlag 147 kcal / 100 g és nagyon gazdag fehérjében kb 6 gramm.)

Tejsavó fehérjének (tejsavó) a legmagasabb a biológiai hasznosulása ( hatékonyan éri el az izomokat, ahol szükség van rájuk.
A "Whey" tartalmaz aminosavakat leucint és glutamint, amelyek fontosak a növekvő izmoknak. 

Az utolsó elem amit be kell még vinni a szervezetbe az omega-3 zsírsav , hogy teljes legyen a reggeli. 
Omega-3 zsírsavak esszenciális félig telítetlen zsírsavak ami megtalálható a hal, lenmag, dió és tonhalban.
Omega-3 zsírsavak nélkülözhetetlenek az egészséges ember számára,
a napi bevitel 1,6 gramm/nap (EPA és DHA) a férfiaknak és
1,1 gramm/nap  (EPA és DHA) a nőknek a minimális napi bevitel.

Ha kihagyjuk a reggelit, akkor kisebb lesz a koncentrációnk, hosszú lesz a reakcióidőnk,
alacsony lesz a vércukorszintünk és csökken a munkateljesítményünk.

Hozzászólás

Gyártók
BLOG






SÚLYTÁRCSA TARTÓÁLLVÁNY
POWER SYSTEM - JÓGA KERÉK
biotech usa / arthro guard liquid
Shakerek széles választékban
Egyensúly labda/BOSU Trainer
SUPERIOR TRIBULUS TESTO
GORILLA WEAR HIGH TOPS EDZŐCIPŐK
BIOTECH USA ISO WHEY ZERO 2270 G

Hétköznapokon 

10:00 és 17:00 óra között 

kollégáink bármely felmerülő kérdés esetén kézséggel állnak az Önök rendelkezésére! 

+36- 20/ 352 - 8474
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.