Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
ÚJBUDAI KÖZPONTUNK

Kérd rendelésed személyes átvéli pontunkra és spórold meg a kiszállítás díját!
XI. ker. Somogyi út 12. 
Nyitva tartás:
H-P: 9-16
Szo, V: Zárva
Telefon: +36-30-1594535

Termékek
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    Árukereső.hu

    A reggeli a legfontosabb étkezés!

    Táplálkozás, 2019. 05. 17.



    A reggeli a legfontosabb étkezés hisz ébredés után ezzel indul a napja mindenkinek. Miután éjszaka pihen a test, reggeli a tökéletes eszköz, hogy elindítsa a metabolizmust és biztosítja az energiát a nap további részére. Az egészséges reggeli gazdag szénhidrátokban ami erőt és koncentrációt bíztosít a mindennaphoz. Emiatt azt javasoljuk, hogy gabonát tartalmazó összetett szénhidrátokat fogyaszatok, amely tartalmaz elegendő rostot a test számára. Miután a szénhidrátokkat bevitük a reggelivel következő napirendi pont a listán a reggeli vitaminok.

    Multivitamin nélkülözhetetlen része minden testépítő számára. Ezek után szükség lesz minőségi proteinre is amely bíztosítja
    az energiát a sejtek számára.  Fehérjék nélkül nem működik az idegrendszer, nincs immunitás
    és a fehérjék biztosítják a jóllakottság érzését. Egy jó fehérjeforrás a tojás és a tejsavó fehérje.

    ( TOJÁS - klasszikussan egy jó reggeli. Energia értéke átlag 147 kcal / 100 g és nagyon gazdag fehérjében kb 6 gramm.)

    Tejsavó fehérjének (tejsavó) a legmagasabb a biológiai hasznosulása ( hatékonyan éri el az izomokat, ahol szükség van rájuk.
    A "Whey" tartalmaz aminosavakat leucint és glutamint, amelyek fontosak a növekvő izmoknak. 

    Az utolsó elem amit be kell még vinni a szervezetbe az omega-3 zsírsav , hogy teljes legyen a reggeli. 
    Omega-3 zsírsavak esszenciális félig telítetlen zsírsavak ami megtalálható a hal, lenmag, dió és tonhalban.
    Omega-3 zsírsavak nélkülözhetetlenek az egészséges ember számára,
    a napi bevitel 1,6 gramm/nap (EPA és DHA) a férfiaknak és
    1,1 gramm/nap  (EPA és DHA) a nőknek a minimális napi bevitel.

    Ha kihagyjuk a reggelit, akkor kisebb lesz a koncentrációnk, hosszú lesz a reakcióidőnk,
    alacsony lesz a vércukorszintünk és csökken a munkateljesítményünk.

    Hozzászólás

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.