Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
Blog cimkék
ásványi anyagok test testépítők nélkülözhetetlen fehérje por tejsavó fehérjeforrás csirkemell immunrendszer vérkeringés erősít vas cink steak fehérje forrás vörös hús tápláló marhahús marha B-vitamin aminosav fehérje tenyésztés természetes kiválasztás egészség tojás edzés fehérje diéta kreatin bcaa bicepsz aminosav krém kollagén motiváció tesztoszteron kettlebell otthoni edzés vitamin ízületvédelem étrendkiegészítő multivitamin éjszakai fehérje felszívódás szabad aminosavak kazein húzódzkodás alkar izom tippek gyakorlat biológiai érték életmódváltás egészséges étkezés carb whey édesség szénhidrát hízás karácsony enzim tejsavó koncentrátum fehérjebevitel DNS kompresszió fitnesz trendek alvás nootropikumok hasprés plank gyakorlatok hasizom haskerék rizs protein gluténmentes fehérje rice protein allergénmentes fehérje barna rizs fehérje rizsfehérje rizs fehérje növényi fehérje tilápia tojás tonhal szálkásítás pulykamell hátfájdalom gerincpanaszok csigolya inverziós terápia inverz tréning gravitációs csizma kiképzés mellizom melledzés tárogatás nyomás csigás gép izoleucin mtor leucin valin elágazó láncú izomépítés száraz izomtömeg marhafehérje beef protein vízhajtó kapszula vízhajtó ételek vízhajtás útmutató edzőterem kortizol blokkoló kortizol inzulin növekedési hormon GH tesztoszteron fokozók hormonok karedzés bedurranás kar pizza hamburger csaló kaja clean eating kültéri edzés szabdadban edzés fekvőtámasz gömbsúlyzó girya girja csokitorta tanácsok nyári edzés edzés melegben zma creatine kreatin monohidrát zsírégetés személyi edző kalóriakalkulátor fogyás kalóriabevitel kalória maca collagen tribulus collagen liquid folyékony kollagén kollagén tabletta kollagén kapszula HIIT saját testsúlyos edzés TRX felesleg energia shaker tej víz hal kiváló tápértékű élelmiszer vitaminok D-vitamin foszfor magnézium szelén jód esszenciális zsírsavak könnyen emészthető edzés friss pótlás vegyület forrás búza rizs burgonya gabonapehely kukorica tészták pékáruk müzlik gyümölcsök magvak cukor zöldség alapvető tökéletes rendszer természet testalkat cél naponta intenzív séta bevitel mozgás megoldás töltés étkezés raktár éhség ételfogyasztás stressz gyomor konzisztencia édes burgonya zab teljes kiőrlésű kenyerek és tészták barna rizs jobb minőségű színhidrátok ételek fehér tészta fehér rizs fehérkenyér édességek gyorsfelszívódás időzítés szénhidrát energikus regeneráció 
Termékek
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    Árukereső.hu

    Nehezen veszed rá magad a sportra? Csináld kihívásokkal!

    Mozgás, 2019. 09. 09.

    Olyan könnyűnek hangzik rendszeresen sportolni, hiszen csak el kell határozni magunkat, aztán csinálni kell. Igen, éppen ez a gond: elhatározni még tényleg könnyű. Aztán amikor fáradt, nyűgös az ember, lenne más dolga is, hívják valamilyen programra, hirtelen megszűnik a lelkesedés, és kimarad az aktuális alkalom. Aztán újra és újra találunk valami kibúvót, indokot, és szépen lassan már az lesz a ritka, ha valóban mozgunk valamit, és nem napoljuk el valamilyen kifogással.

     

    Persze ez nem igaz mindenkire, jó néhányan vannak, akik vasakarattal csinálják az aznapra betervezett edzéseket, eljárnak hóban-fagyban is futni, és semmi sem tántoríthatja el őket. Jó nekik, de valljuk be, többen vagyunk, akik fölött győzedelmeskedik olykor a lustaság, és engedünk a kísértésnek, hogy passzoljuk az aznapi mozgást.

    Aki ilyen típus annak sokszor az hiányzik, hogy nem tud látványos eredményeket, kézzelfogható célokat elérni. Nem mindenki az a kitartó típus, sokan feladják, ha nincs miért küzdeni. Persze most mondhatod, és jogosan, hogy az ember az egészségéért küzd, ha sportol. Ez igaz, de mivel ez nem egy látványos, mérhető cél, nem mindig elég.

    Ha Te is olyan ember vagy, akinek kellenek az apró sikerek ahhoz, hogy továbbmenj a kijelölt úton, próbáld kicsit máshogyan megközelíteni a napi sportot. Jelölj ki magadnak rövidtávú célokat, keress kihívásokat, amiket teljesíthetsz, így meglesz a sikerélményed, büszke leszel magadra, és lesz, ami hajtson a továbbiakban!

    Milyen kihívásokra gondolunk?

    Bármilyen sportot űzöl is, biztos, hogy ki lehet találni valamit, hogy mérhető eredménye legyen. Futsz? Akkor mérd, hogy mennyi idő alatt teszed meg a szokásos távodat, és reális időn belül célozz be egy jobb eredményt ”“ persze szintén teljesíthető keretek között maradva. Legyen az a célod, hogy a megadott idő alatt tudd lefutni a távodat. Vagy növelheted fokozatosan a távolságot is, fix időn belül. A lényeg, hogy lásd magad előtt, hogy miért küzdesz, és el is tudd érni.

    Ha ez egyik cél teljesült, jöhet a következő! Mindig lehetsz egy kicsit még jobb, mindig várhatsz még egy kicsit többet magadtól. Arra azonban mindig figyelj, hogy ne legyen megugorhatatlan a léc, csakis teljesíthető elvárásokat támassz, különben az ellenkező hatást fogod elérni: a motiváló sikerek helyett kudarcélményeket halmozol, amik el fogják venni az összes lelkesedésedet.

    Használd a netet

    Mivel elég sok ember van, akiknek szüksége van extra motivációra ahhoz, hogy kitartóak tudjanak lenni, a neten nagyon sok, sportolással kapcsolatos kihívást találsz. Tematikus csoportok is vannak a közösségi oldalakon, ahol más, hasonló beállítottságú emberekkel együtt is megcsinálhatjátok ezeket, akár egymással is versenyezve. Ez is ösztönözhet arra, hogy ne hagyd abba, hogy egyre jobb és jobb legyél.

    Még az alakformálást is építheted kihívásra: ott van például a 28 napos plank- kihívás, amit sokan előszeretettel csinálnak végig, mert nagyon hatékonyan erősíti a hasizmokat, és igencsak motiváló a gondolat, hogy amit eleinte pár másodpercig is alig bírtál, a végén percekig fogod tudni tartani. Rengeteg hasonló kihívással találkozhatsz, ha elkezdesz célzottan keresgélni, úgyhogy feladatból biztosan nem lesz hiány.

    A kihívások egy másik nagy előnye, hogy egyszer vége. Nem egy végeláthatatlan edzésmaratont látsz magad előtt, hanem olyan szakaszokat, amik belátható időn belül véget érnek, és megpihenhetsz ”“ még akkor is, ha amúgy nem áll szándékodban leállni, és máris keresed a következő kihívást.

    Hozzászólás

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.