Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
Blog cimkék
ásványi anyagok test felesleg energia edzés edzés fehérje diéta kreatin bcaa bicepsz aminosav krém kollagén motiváció tesztoszteron kettlebell otthoni edzés vitamin ízületvédelem étrendkiegészítő multivitamin éjszakai fehérje felszívódás szabad aminosavak kazein húzódzkodás alkar izom tippek gyakorlat biológiai érték életmódváltás egészséges étkezés carb whey édesség szénhidrát hízás karácsony enzim tejsavó koncentrátum fehérjebevitel DNS kompresszió fitnesz trendek alvás nootropikumok hasprés plank gyakorlatok hasizom haskerék rizs protein gluténmentes fehérje rice protein allergénmentes fehérje barna rizs fehérje rizsfehérje rizs fehérje növényi fehérje tilápia tojás tonhal szálkásítás pulykamell hátfájdalom gerincpanaszok csigolya inverziós terápia inverz tréning gravitációs csizma kiképzés mellizom melledzés tárogatás nyomás csigás gép izoleucin mtor leucin valin elágazó láncú izomépítés száraz izomtömeg marhafehérje beef protein vízhajtó kapszula vízhajtó ételek vízhajtás útmutató edzőterem kortizol blokkoló kortizol inzulin növekedési hormon GH tesztoszteron fokozók hormonok karedzés bedurranás kar pizza hamburger csaló kaja clean eating kültéri edzés szabdadban edzés fekvőtámasz gömbsúlyzó girya girja csokitorta tanácsok nyári edzés edzés melegben zma creatine kreatin monohidrát zsírégetés személyi edző kalóriakalkulátor fogyás kalóriabevitel kalória maca collagen tribulus collagen liquid folyékony kollagén kollagén tabletta kollagén kapszula HIIT saját testsúlyos edzés TRX cél testépítők nélkülözhetetlen fehérje por tejsavó fehérjeforrás csirkemell immunrendszer vérkeringés erősít vas cink steak fehérje forrás vörös hús tápláló marhahús marha B-vitamin aminosav fehérje tenyésztés természetes kiválasztás egészség tojás friss pótlás vegyület forrás búza rizs burgonya gabonapehely kukorica tészták pékáruk müzlik gyümölcsök magvak cukor zöldség alapvető tökéletes rendszer természet testalkat naponta intenzív séta bevitel mozgás megoldás töltés étkezés raktár éhség ételfogyasztás stressz gyomor víz konzisztencia édes burgonya zab teljes kiőrlésű kenyerek és tészták barna rizs jobb minőségű színhidrátok ételek fehér tészta fehér rizs shaker tej hal kiváló tápértékű élelmiszer vitaminok D-vitamin foszfor magnézium szelén jód esszenciális zsírsavak könnyen emészthető fehérkenyér édességek gyorsfelszívódás időzítés szénhidrát energikus regeneráció kutatás súlyvesztés súly tanulmány fogyés yazio myfitnesspal diéta kalóriaszámlálás kitartás jutalom szokás tanács napi rutin csoki célkitűzés téplálkozás fogadalom újév 
Árukereső.hu

Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Te is tettél újévi fogadalmat? Vajon be is tudod tartani?

Táplálkozás, 2021. 01. 05.

Minden év január 1-jén emberek milliói tesznek újévi fogadalmakat, remélve, hogy ezzel életükben pozitív változásokat tudnak majd elérni.

Tegye fel a kezét, aki megfogadta már, hogy a következő évben le fog fogyni. Ha törik, ha szakad. Vagy abbahagyja a cigizést; egészségesebben fog étkezni.

A közelgő évváltás tökéletes alkalmat teremt arra, hogy új szokásokat alakítsunk ki, és hogy új életet indítsunk. Hogy miért is?

Olyan ez, mint a diéta vagy a sport, ami hétfőn indul, és ha már szerdán elrontottuk, akkor megvárjuk a következő hetet, rosszabb esetben a következő hónapot. Mert az év első napja kiváló, már-már misztikus pillanat, és akkor sokkal jobb, letisztultabb elindítani valami jó dolgot. Az újévi fogadalomban rengeteg a buktató, de mégis sikeres, elvégre pontosan azt adja az embereknek, amire azok vágynak: a reményt.

Ti belegondoltatok már abba, miért van az, hogy újra és újra fogadkozunk? Hogy a korábbi kudarcok ellenére mégsem csökken a lelkesedés? Hogy minden szilveszterkor visszatekintünk az évre, és mivel az esetek többségében nem tetszik, amit látunk, azonnal meg akarjuk ragadni a lehetőséget a változásra? Úgy érezzük, hogy ezt végre irányíthatjuk; reménnyel tölt el, a remény pedig energiával.

Az 5 leggyakoribb újévi fogadalom:

  • Jövőre lefogyok!
  • Jövőre sokkal egészségesebben fogok élni (többet sportolok, nem dohányzok, kevesebb alkoholt fogyasztok és nem eszek annyi gyors-kaját).
  • Jövőre boldogabb leszek!
  • Többet fogok spórolni!
  • Jobb ember leszek!
  • Rátalálok a szerelemre!

Miért rontjuk el végül az újévi fogadalmakat?

A statisztikák alapján az új év eleji lelkesedés, az újévi fogadalmak általában január közepén jut el a megvalósításra tett kísérletig, a legtöbbször pedig egy hónapon belül elhal a motiváció. Szinte egyikük sem tudja, hogy miért. Sőt, valószínűleg a sikeres 8 százalék sem lenne képes arra, hogy megmondja, miért nem jöttek be a számításai.

A hibát valószínűleg ott követjük el, hogy nem vagyunk elég körültekintetőek, amikor kitűzzük magunk elé a céljainkat.

Most adunk néhány tippet, hogy te is véghez vihesd az újévi fogadalmaidat!

  • Reális célkitűzések

A legbiztosabb módja, hogy alulmaradj a célkitűzésednek, hogyha a cél elérhetetlen. Például, ha megfogadod, hogy drasztikusan sokat, 10 kilót fogsz leadni néhány hónap alatt, azt valószínűleg úgyis elbukod. Igyekezz olyan célkitűzésre ami elérhető, például: heti 3-4-szer eljárok edzeni, kerülöm a sok cukor fogyasztását, és a fehér lisztet, valamint igyekszem több (minimum 2 liter vizet) inni naponta.

  • A szó elszáll az írás megmarad

Nem elég azt mondani, hogy gyakrabban szeretnél edzeni járni, meg kell határozni, hogy ez számokban mit jelent pontosan. Mindennap, vagy minden héten kétszer? Ez segíthet abban is, hogy pontosan átlásd, mit is vársz el magadtól. Így nem esel abba a hibába, hogy az első héten minden nap elmész edzeni, majd a második héten már kihagysz egy-két napot, a hónap végére csak minden héten egyszer jutsz el, és így szép lassan teljesen abba hagyod a dolgot.

  • Fokozatosság

Akár testmozgás, akár diéta: a lényeg, hogy ne drasztikus, önsanyargató módszerekkel kezdjünk bele. Testünk teljes joggal ellenáll majd a hirtelen jött kalóriamegvonásnak vagy a túlzott terhelésnek, így nem csak a gyors és látványos siker marad el, de még a sérülés és rosszullét kockázata is megnő. Inkább kezdjünk óvatosan: heti 2-3 egyórás edzés bőven elegendő, étrendünk megváltoztatásához pedig tökéletes első lépés, ha beiktatjuk az eddig kihagyott reggelit a napunkba. A többi lépés már sokkal könnyebb lesz, csak figyeljünk oda, hogy mire hogyan reagál a testünk! Emellett egy dietetikus vagy személyi edző is sokat segíthet a teljes életmódváltás megtervezésében.

  • Beszélj róla

Ne tartsd a fogadalmadat titokban! Mondd el barátoknak és a családtagjaidnak, akik ott lesznek, hogy támogassák az ötletedet, hogy jó irányba változz! A legjobb forgatókönyv, ha találsz egy barátot, akivel közös a fogadalmatok és így biztathatjátok egymást.

  • Jutalmazd magad

Ez nem azt jelenti, hogy egy egész doboz csoki is megehetsz, ha megfogadtad, hogy diétázol. Helyette, ünnepeld a sikeredet, valami olyannal amit élvezel, de nem szeged meg miatta a fogadalmadat. Ha ragaszkodsz az ígérethez, hogy helyesen táplálkozol, például, megjutalmazhatod magad egy mozival, vásárlással, vagy bármilyen programmal, ami számodra kedvező.

  • Ne ostorozd magad

Megszállottan az alkalmi hibákon, elcsúszásokon rágódni, nem fog segíteni a célod elérésében. Csináld a lehető legjobbat, amit tudsz minden nap, és egyszerre csak egy dologra koncentrálj!

  • Légy kitartó

A szakértők azt mondják, körülbelül 21 napot vesz igénybe, hogy az új tevékenység szokássá váljon, és a személyiséged részét képezze. Próbálj kitartó lenni, és egy idő után napi rutinná fog válni a mozgás, és az egészségesebb életmód.

Reméljük, hogy ezeket a tanácsokat megtartva 2021-ben hatékonyabb lehetsz, és végre olyan fogadalmakat tehetsz, amiket betartva elérheted a céljaidat.

Cimkék:újév, fogadalom, téplálkozás, cél, célkitűzés, kitartás, jutalom, szokás, tanács, napi rutin, csoki, edzés fehérje diéta kreatin bcaa bicepsz aminosav krém kollagén motiváció tesztoszteron kettlebell otthoni edzés vitamin ízületvédelem étrendkiegészítő multivitamin éjszakai fehérje felszívódás szabad aminosavak kazein húzódzkodás alkar izom tippek gyakorlat biológiai érték életmódváltás egészséges étkezés carb whey édesség szénhidrát hízás karácsony enzim tejsavó koncentrátum fehérjebevitel DNS kompresszió fitnesz trendek alvás nootropikumok hasprés plank gyakorlatok hasizom haskerék rizs protein gluténmentes fehérje rice protein allergénmentes fehérje barna rizs fehérje rizsfehérje rizs fehérje növényi fehérje tilápia tojás tonhal szálkásítás pulykamell hátfájdalom gerincpanaszok csigolya inverziós terápia inverz tréning gravitációs csizma kiképzés mellizom melledzés tárogatás nyomás csigás gép izoleucin mtor leucin valin elágazó láncú izomépítés száraz izomtömeg marhafehérje beef protein vízhajtó kapszula vízhajtó ételek vízhajtás útmutató edzőterem kortizol blokkoló kortizol inzulin növekedési hormon GH t

Hozzászólás

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.