Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Blog kategóriák
ÚJBUDAI KÖZPONTUNK

Kérd rendelésed személyes átvéli pontunkra és spórold meg a kiszállítás díját!
XI. ker. Somogyi út 12. 
Nyitva tartás:
H-P: 9-16
Szo, V: Zárva
Telefon: +36-30-1594535

Termékek
    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    Árukereső.hu

    Zsírégetés a kezdetektől

    Táplálkozás, 2019. 07. 24.


    Első és a legfontosabb a megfelelő étrend kialakítása, mert e nélkül nem fog segíteni semmilyen zsírégető készítményt, nem fogsz lefogyni! Egy kis segítség,hogy eligazodj a zsírégetők világában! Mi a legjobb módszer a fogyáshoz? Melyik mire és mikor?

    Mi a legjobb módszer a fogyáshoz? Melyik a legjobb, leghatékonyabb, zsírégető? 

    Első és a legfontosabb a megfelelő étrend kialakítása, mert e nélkül nem fog segíteni semmilyen zsírégető készítményt, nem fogsz lefogyni!

    Minden jól megtervezett diéta alapja, hogy tisztában legyünk azzal, mekkora az a kalória-bevitel, aminél a testsúlyunk nem változik. Vegyünk egy példát. Egy 30 éves, 170 centi magas, 70 kilós, ülőmunkát végző, nem sportoló férfi testsúlya kb. napi 2000 kalória bevitele mellett marad változatlan – ez kb. 3 és fél Big Mac szendvicsnek felel meg.

    FÉRFIAK ESETÉBEN

    NŐK ESETÉBEN

    1. LÉPÉS

    1. LÉPÉS

    Szorozd meg a testsúlyodat tízzel és adj hozzá 900-at!

    Szorozd meg a testsúlyodat tízzel és adj hozzá 700-at!

    testsúly (kg) x 10 + 900

    testsúly (kg) x 10 + 700

    2. LÉPÉS

    2. LÉPÉS

    Az így kapott összeget szorozd be

    Az így kapott összeget szorozd be

    • 1,2-del, ha ülőmunkát végzel

    • 1,2-del, ha ülőmunkát végzel

    (testsúly x 10 + 900) x 1,2

    (testsúly x 10 + 700) x 1,2

    • 1,4-del, ha közepes fizikai aktivitás jellemez

    • 1,4-del, ha közepes fizikai aktivitás jellemez

    (testsúly x 10 + 900) x 1,4

    (testsúly x 10 + 700) x 1,4

    • 1,8-del, nehéz fizikai munka esetén

    • 1,8-del, nehéz fizikai munka esetén

    (testsúly x 10 + 900) x 1,8

    (testsúly x 10 + 700) x 1,8


    Át kell alakítanod az étrendedet: iktasd ki az egyszerű szénhidrátokat, csökkentsd le a komplex Szénhidrátoké telített zsírok mennyiségét, valamint növeld meg a fehérje bevitelt. Több alkalommal egyél kevesebbet (min. 5-6 étkezés naponta) és igyál sokat (napi 4 liter folyadék), továbbá mozogj!

    A következő fontos dolog, amivel tisztában kell lenni az, hogy csodák nincsenek a fogyás optimális üteme: havi 2-4 kiló (függ a testzsír tömegétől).

     

    Mégis mennyit lehet fogyni a zsírégetőktől?

    Önmagukban semennyit, mint mondtuk kell hozzá megfelelő étrend és rendszeres edzés, akkor viszont egy jó zsírégető kombinációval többet tudsz fogyni. Persze rendszeres mozgás , edzéstől is fogynál , de zsírégetővel gyorsabb, hatékonyabb és könnyebb.

    Melyik mire jó?

    CLA: A konjugált linolsav a vércukorszintet és a vér koleszterin szintjét csökkenti, valamint fokozza az anyagcserét. Megőrizni az izomtömeget a diéta alatt, és a zsírsejtek csökkenéséhez is hozzájárul.

    Króm: A Króm fogyasztása segít elkerülni a nagy vércukorszint ingadozásokat, így az inzulincsúcsot is, amely az egyszerű cukrok, illetve a magas glikémiás indexű ételek fogyasztása után következik be. A krómnak köszönhetően a szervezet jóval kevesebbet raktároz el a feleslegből.

    L-carnitine: A felszabaduló zsírok energiaként történő felhasználását ösztönző aminosav. Edzés előtt célszerű bevenni, így a testmozgás során rögtön felhasználod a felszabaduló zsírokat.

    Termogenikus zsírégető: Ezek mindegyike az anyagcsere folyamatokat fokozza; megemeli a testhőmérsékletet és gyorsítja a pulzust, így több energiát (azaz kalóriát) használ fel a szervezet. A termogenikus zsírégető készítmények általában koffeint tartalmaznak. A termogenikus zsírégető reggel és koradélután fogyasztandó, étkezés előtt (este kerülendő, mert akadályozza a pihentető alvást).

    Hozzászólás

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.